11 Aralık 2011 Pazar

T.Ö.S

Ne yalan söyleyeyim, şu son bir aydır içim içime sığmıyor...Tatlı bir telaş, tarifsiz bir heyecan içindeyim...Yüreğim dalgalı deniz misali...Gözlerim bir değişik parlıyor...Geceleri uyku minimum seviyelerde...Anlayacağınız fena halde hedefe kilitlenmiş durumdayım...Yok yok, aşki bir durum değil bu! Bunun adı T.Ö.S! Yani Tipik Öğrenci Sendromu...Tıp literatüründe böyle bir kavram var mıdır bilmiyorum ama bilinen adıyla yazarsam anlayacaksınız: Sınav stresi!
Evet, yıllar sonra(!) bendeniz yeniden okullu oldum...Açık Öğretim Fakültesinin İkinci Üniversite kapsamında epeydir süregelen bir uygulamasından bu yıl bir arkadaşım vasıtasıyla haberdar olup Tarım Bölümüne kaydoldum...Teşekkür ederim sevgili Gülay:)  
Öğrenciliği ve o disiplini ne çok özlemişim... kitapların kokusunu... ders çalışmayı... düzenli not tutmayı... yazmayı... çizmeyi... araştırmayı... ve tabii ki sınav heyecanını! 
Dün ve bugün sekiz dersten girdiğim ilk sınavların bünyedeki baskısını an itibariyle atmış bulunuyorum...
Sıra sonuçları beklemeye geldi artık!





Devam edecek:)


2 yorum:

  1. sen o sınava heyecenanı sonuçları ınternette bakarken gor esas kankış:)

    YanıtlaSil
  2. Heyecan devam ediyor Demetcim hala bekliyorum:)

    YanıtlaSil